Ekonomi

Vodafone’un dijital pazar platformu ‘Her Şey Benimle’ ikinci yılını kutluyor

Vodafone’un müşterilerinin online alışveriş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hayata geçirdiği ‘Her Şey Benimle’ platformu ikinci yılını kutluyor. Platformun iki yıllık süreçte yaklaşık 170 milyon kez ziyaret edildiği ve tekil ziyaretçi sayısının 37 milyona ulaştığı açıklandı. Platform ayrıca ikinci yılında bir kampanya düzenleyeceğini duyurdu.

Markanın edindiği bilgilere göre; Toplam 14 kategoride binin üzerinde mağazada 5 milyona yakın ürünün satışa sunulduğu Vodafone Her Şey Yandım’da 2 yılda 6 milyondan fazla sipariş alındı. Bu siparişler sonucunda platformdan alışveriş yapan müşterilere 2 yıl içerisinde 205 milyon TL’nin üzerinde avantaj yaratıldı. Platformun toplam müşteri sayısı 2 milyona yaklaştı.

“E-TİCARET SEKTÖRÜNDE GÜÇLÜ BİR OYUNCUYA DÖNMEYİ HEDEFLİYORUZ”

Konuya ilişkin Vodafone Her Şey Yandım Genel Müdürü Yusuf Aysal şunları söyledi:

“Türkiye’de ilk kez tüm kategorilerde hizmet veren dijital pazaryeri Vodafone Her Şey Yandım’ın ikinci yılını kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu platform ile müşterilerimize uygun fiyatlarla online alışveriş yapma imkanı sunuyoruz, rahat, hızlı ve kolay bir şekilde Vodafone Her Şey Yandım cep telefonunuzda.” telefon, elektronik, dijital hizmetler ve oyunlar, moda, hobi-ofis-kırtasiye, kozmetik ve kişisel bakım, ayakkabı-çanta-aksesuar, spor Outdoor, anne-bebek, ev-yaşam, pet shop, medikal ürünler ve oto aksesuarları gibi farklı kategorilerde yaklaşık 5 milyon ürün sunuyoruz. Vodafone Her Şey Benimle Vodafone Yandım uygulamasını indiren Vodafone olsun olmasın tüm kullanıcılara avantajlı fiyatları, farklı kampanyaları ve kullanım kolaylığıyla özgün bir deneyim sunuyor. Bu platform için bir de web sitesi açtık. Müşterilerimiz tüm indirimlere platformun web sitesi üzerinden de ulaşabilmektedir. Vodafone Her Şey Yandım ile e-ticaret alanında güçlü bir oyuncu olmayı hedefliyoruz.”

BANKA KAMPANYALARINDAN 630 BİN MÜŞTERİ FAYDALANDI

Vodafone Her Şey Benimle 11 bankayla ortak kampanya gerçekleştirdi. Bankaların kart programlarına özel oluşturulan kampanyalar sayesinde kullanıcılar, platform alışverişlerinden puan kazandı. 2023 yılı başından bu yana banka kampanyalarına 630 bin müşteri katıldı.

HER 6 SAATTE BİR YENİ İNDİRİM

Platformun saatlik 10/10 kampanyası ilgi görmeye devam ediyor. Toplam 10 üründe sürpriz indirimlerin sağlandığı bu kurguda indirimler 6 saatte bir yenileniyor. 10/10 kampanyasıyla müşterilerin en çok talep ettiği ürünler ise yağ, spor ayakkabı, çikolata ve bebek bezi oldu.

MAĞAZADAN TESLİM SEÇENEĞİ

Ayrıca “Vodafone Mağazadan Teslim Alma” özelliği de platforma kazandırıldı. Özellikle müşteriler platformdan sipariş verirken teslimat noktası olarak proje kapsamındaki Vodafone mağazalarını tercih edebiliyor. Bu seçenekle kullanıcılar, evlerinde kargo beklemeden siparişlerini kendilerine en yakın Vodafone mağazasından teslim alabiliyorlar. 81 ildeki seçili mağazalarda geçerli olan bu seçenek, müşterilere daha kolay bir e-ticaret deneyimi yaşatmayı amaçlıyor.

ALIŞVERİŞ İÇİN GB ANLAŞMASI

Vodafone bireysel müşterileri, platform üzerinden yaptıkları 150 TL ve üzeri alışverişlerde haftalık 5 GB taşınabilir internet kazanıyor. Platformda ayrıca fatura yansıtma ve finansal kolaylıklar, saygın satıcı ve iş ortakları, peşin fiyatına taksit ve avantajlı iş sigortası teklifleri de sunuluyor.

MOBİL ÖDEME FIRSATI

Vodafone’un faturalı kullanıcıları platform üzerinden yaptıkları alışverişleri faturalarına yansıtabiliyor, böylece harcamalarını tek kanaldan yönetebiliyorlar. Ayrıca dönemsel kampanyalar aracılığıyla faturalarında indirim de alabiliyorlar.

KÜÇÜK EV ALETLERİNE YOĞUN İLGİ

Platformda son 2 yılda en çok büyüyen kategorilerden biri de Küçük Ev Aletleri oldu. Airfryer, şarjlı dik süpürge, robot süpürge ve tam otomatik kahve makineleri bu yılın kategorinin yıldız alt kategorileri oldu.

İKİNCİ YILA ÖZEL KAMPANYA

Vodafone Her Şey Benimle’nin ikinci yılı için de bir kampanya düzenlenecek. Vodafone Yandım uygulaması, Her Şey Yanımda’nın ikinci yıl dönümüne özel bir duyuru ile 28 Ekim’de yayına girecek ve Yanıyorum ana sayfası doğrudan Her Şey Yandım ana sayfasına yönlendirilecek. Bu sayfada 2 yıl boyunca en çok satan ve en çok beğenilen eserlerin toplandığı bir alan bulunacaktır. Söz konusu ürünlerde yüzde 15 indirim sağlayacak jenerik kod dağıtılacak ve maksimum 100 TL sepet indirimi yapılacak.

ÇEKİLİŞ 28 MİLYON KEZ ZİYARET EDİLDİ

Vodafone Her Şey Yandım’da bir yıl önce hizmete giren Raffle Yanmda platformu yaklaşık 28 milyon kez ziyaret edildi ve 2 milyona yakın sipariş alındı. 10 milyondan fazla çekiliş biletinin satıldığı Raffle Yanmda, ziyaretçilerine 1.236 ödül kazandırdı. Yeni kullanıcılardan oluşan Raffle Yanmda kullanıcı kitlesinin yüzde 84’ü Vodafone Her Şey Yandım’da ilk kez Raffle Yanmda ile süreci tamamladı.

ŞANSLI KAZİ’DE ÖDÜL MİKTARI 11,5 MİLYONU AŞTI

Temmuz ayında Vodafone Her Şey Yandım üzerinden hizmete giren Talihini Hafriyat platformunda kullanıcılar 3 ayda 6 milyondan fazla bilet kazıdı. Biletlerden elde edilen toplam ödül miktarı 11,5 milyonu aşarken, ortalama bir Bahtini Hafriyat kullanıcısı 7’den fazla bilet kazıdı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu